Handgemaakte outfit!!

Vandaag was weer dinsdag baby weegdag. Maar bij aankomst in de kliniek stonden er net 10 moeders met hun baby. Later hoorde ik dat dit in het begin van de maand vaker voor komt. Babyweegdag was vandaag dus snel voorbij. Aangezien het bij de registratie enorm druk en chaotisch was, ben ik daar gaan uithelpen. Om 12:00 waren we met alles klaar en hebben we een taxi gepakt. We waren gelukkig net op tijd voor lunch.

Heb vandaag met Lisa (nieuw zeeland) onze verjaardag een beetje proberen te plannen. Het is namelijk zo dat Lisa 10 augustus jarig is en ik 9 augustus. We willen de vrijdag met alle vrijwilligers iets gaan doen. En natuurlijk daarna weer flink gaan stappen. We kozen de vrijdag omdat er dan zoizo al wat gedronken word. En omdat we beide op een doordeweekse dag jarig zijn. Daarnaast gaan er een aantal gezellige vrijwilligers naar huis.

Na lunch zijn we met een groep naar de Maramba market geweest om onder andere mijn bloesjes op te halen. De 2 bloesjes koste me in totaal 210 kwacha, wat gelijk staat en ongeveer 20 euro.

Na het avondeten zijn we met een grote groep naar Livingstone backpackbestemming geweest. Ik weet niet of ik hier eerder over heb verteld. Maar je kunt het een beetje zien als een lounge, bar, hostel. Het is hier altijd wel gezellig, en je kunt er relaxed liggen. Hier sloten we de dag met ze alleen af.

Reacties

Reacties

Paul en Amanda

Ben benieuwd naar de bloesjes. EN inderdaad vergeet vooral niet af en toe te relaxen, ook dat is belangrijk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active